Video spot koji u pozitivnom svetlu predstavlja izmene Zakona o radu stekao veliku popularnost na sajtu YouTube

Za samo deset dana prikazivanja, video spot u produkciji USAID Projekta za bolje uslove poslovanja (BEP) i Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), koji je deo kampanje za smanjenje birokratije pod nazivom „Pitajte KADA“, na sajtu YouTube imao je čak 41,166 pregleda – a taj broj i dalje raste. Ovaj video spot prikazan je više puta i na javnom servisu Srbije (RTS1), uključujući i u udarnim terminima. Takođe je prikazan i u emisiji „Bulevar“ televizije B92 jer je izazvao negativnu reakciju sindikata. Video spot, čija je glavna poruka video spota da 750.000 nezaposlenih čeka bolji Zakon o radu, možete pogledati na adresi youtube.com/watch?v=b2bAco4gyVc.

 

 

 

 









Novosti

26.10.2017 - Javni dijalog na temu alternativnog načina finansiranja MSP u Srbiji

20.09.2017 - Srbiji su potrebni alternativni izvori finansiranja

>>> Arhiva <<<
 
 



Regulatorne reforme u privredi
     

Grantovi
 

Monitoring & Evaluacija